Asiakaspalvelu terveydenhuollossa -koulutuskokonaisuus

Minna Pellikka, Nina Lyly, Katri Patronen
EAN/tuotenumero
9789516567948
185,00 €
Asiakaspalvelu kuuluu kaikille terveydenhuollon työntekijöille, ja sen tehtävänä on luoda asiakkaalle hyvä ja jopa odotukset ylittävä palvelukokemus.

Koulutuksessa käsitellään hyvän asiakaspalvelun perusteita, palvelupolun vaiheita ja eri asiakaspalvelukanavia, joita terveydenhuollon toimijat käyttävät asiakaspalvelussa.

Verkkokoulutukset on toteutettu yhteistyössä Qreformin ja Suomen Asiakaspalvelusertifioinnin kanssa. Koulutus pohjautuu Asiakaspalvelupassi®- ja Parhaan Palvelun Talo -koulutussisältöihin.

Koulutuskokonaisuuteen sisältyvät seuraavat verkkokurssit
  • Terveydenhuollon asiakaspalvelun ABC 
  • Asiakaspalvelutilanteet terveydenhuollossa 
  • Asiakaspalvelu eri kanavissa 
  • Asiakaspalvelu terveydenhuollossa, lopputesti
Tilaus oikeuttaa aineistojen 12 kuukauden henkilökohtaiseen käyttöoikeuteen. 


Organisaatiokäyttö ja usean käyttäjän lisenssit hinnoitellaan käyttäjien lukumäärän perusteella. Tiedustele organisaatiolisenssin tarjousta osoitteesta oppiportti@duodecim.fi.

Arvostelut

Write Your Own Review
Tuotteiden arvostelu on mahdollista ainoastaan verkkokauppamme rekisteröidyille asiakkaille. Tuotteiden tosiallista ostamista ja käyttöä emme erikseen varmenna.